środa, 8 października 2014

Rozdział 5.

Przyjechałem do szpitala, w którym leżała Summer. Zapytałem sekretarki o numer sali i szybko pobiegłem pod drzwi.
- Ooo Louis, skarbie! Jesteś wreszcie! - krzyknęła. 
Czy ja się nie przesłyszałem? Cieszy się na mój widok? Wskazałem pytająco na Summ zwracając się do Luke'a. 
- Pogadajmy na zewnątrz - zaproponował blondyn. Poszedłem za chłopakiem. - Summer straciła pamięć, pamięta do momentu gdy znaleźliście Natalie. Lekarz mówi, że odzyska pamięć i żeby nie przypominać jej, ale nie wie ile może trwać takie przypomnienie sobie. 
Przytaknąłem głową.
- I ona nie wie nawet, że ma córkę? - zdziwiłem się. - Ja nie wiem, co zrobimy gdy Summer wyjdzie? Co zrobimy z Darcy? 
- Myślałem nad tym, chcę zabrać ją do siebie, może gdy zobaczy Darcy, dom to sobie wszystko przypomni. 
- Może, a kiedy ją wypuszczą? - zainteresowałem się. 
- Najprawdopodobniej za jakieś 2 tygodnie. Muszą zrobić jej badania i takie tam. Zajmiesz się małą, czy ja mam to zrobić? 
- Wezmę ją na tydzień, a później oddam Ci, żeby się nie odzwyczaiła za dużo, spoko? 
Przytaknął mi. Oboje skierowaliśmy się do sali mojej byłej dziewczyny i matki mojej córki. Zasnęła. Patrzyłem na nią, a usta same się uśmiechały. Ona jest naprawdę cudowna, taka piękna i taka silna, w końcu przeżyła ten wypadek. Chyba cieszę, że uważa mnie za swojego chłopaka. Nigdy nie przestałem jej kochać. Ja nadal coś do niej czuję, ale ona kocha Luke'a. Nie dziwię się. Znalazła sobie nowego w końcu...Zostawiłem ją i dziecko. Jak ja mogłem być taki głupi? Ale nie myślałem wtedy o konsekwencjach tego co robię. Myślałem tylko o zdrowiu Summer ,chciałbym do niej wrócić ale wiem ,że ona do mnie nic już nie czuje a nawet jeżeli to i tak nie mam szans.
-Luke słuchaj ja spadam ,bo zostawiłem Darcy samą z Emmą - Powiedziałem
- Okej ja coś to będę dzwonić - Powiedział Luke
Wyszedłem z sali jak najciszej zamykając drzwi ,wsiadłem do auta i pojechałem w stronę domu ,przez całą drogę myślałem co się stanie jak Summer nie odzyska pamięci ,pamięta rzeczy które zdarzyły się 3 lata temu .
*20 minut później * 
Wysiadłem z auta i przed domem zobaczyłem Nialla bawiącego się z Darcy
-Hej gdzie Emma ? - Spytałem
-W środku ,źle się poczuła więc poprosiła mnie o zajęcie się małą - Powiedział chłopak ,a ja udałem się do pokoju w którym leżała Emma
-Louis ile chcesz to jeszcze ciągnąć ? - Spytała od razu gdy wszedłem
-Ale o co ci chodzi ?
- Każdy wie ,że czujesz jeszcze coś do Summer ,a przez tą całą akcje pokłóciłam się z Seleną 

-To ty znasz Selene ? - Spytałem
-Chodzę z nią do klasy ,jest , była moją dobrą przyjaciółką możemy to już zakończyć
Nic nie odpowiedziałem tylko patrzyłem się w nią jak w obrazek .
*Oczami Seleny * 
Siedziałam właśnie na łóżku i myślałam nad tym czy to dobrze ,że pokłóciłam się z Emmą , jednak nie myślałam długo ,bo to pokoju wpadł Zayn
-Coś się stało kotku ? - Spytał i usiadł obok mnie
-Nie ,nic takiego ważnego - Powiedziałam
-Czyli ? 

-Po prostu pokłóciłam się z Emmą i powiedziałam jej ,że Louis kocha Summer ,a nie ją
-Jesteś okropna - Powiedział i zaczną się śmiać po czym dał mi buziaka w policzek .
-Kocham cię - Wyszeptał
-Ja ciebie też
Wstałam z łóżka i poszła na pole gdzie zobaczyłam jak Niall bawi się z Darcy lalkami . Zaczęłam się śmiać ,a chłopak odwrócił się i popatrzał się na mnie dziwnie .
-Selena!- Krzyknęła Darcy i przybiegła mnie przytulić .
Po paru minutach przyszła Cassi i zaczęliśmy się wszyscy razem bawić . To słodkie jak się tak wszyscy razem bawią . Po chwili usłyszałam kłótnie i zobaczyłam jak Emmą wybiega z domu ,a Louis za nią
-Emma ! - Krzykną Louis
-Co chcesz ?! - Spytała dziewczyna ze złością
-Kto ci powiedział ,że cie nie kocham ?!
-Nikt mi tego nie powiedział ,to widać ,że kochasz Summer jesteś w niej zakochany ,a nie we mnie
Trochę było mi żal Emmy ,bo wiem ,że ona kochała Louisa ,ale on jej nie do końca ,a może ja się jednak mylę ,może on też ją kochał i nie czuł już nic do Summer
-Louis to ja jej powiedziałam ,że jej nie kochasz myślałam ,że czujesz jeszcze coś do Summer i ,że jesteś z Emmą tylko dla tego ,żeby Summ była zazdrosna - Powiedziałam 

- Chodziłeś ze mną tylko po to żeby wzbudzić zazdrość u Summer , Louis jesteś żałosny - Powiedziała Dziewczyna i pobiegła z płaczem
-Sorry Louis - Powiedziałam
-Nic się nie stało w zasadzie to miałaś rację - Powiedział chłopak z uśmiechem jednak w jego głosie było słychać smutek
-Jak chcesz to mogę jutro porozmawiać z Emmą - Zaproponowałam
- Nie , nie musisz - Powiedział chłopak i wszedł do środka .
Powróciłam do zabawy z Cassi, Niallem i Darcy
-Jak myślisz pogodzą się ? - Spytał Blondyn
-Wiesz z dziewczynami jest różnie , ty też powinieneś sobie kogoś znaleźć - Powiedziałam i zaczęłam się śmiać
-Proponujesz kogoś ?
-Wiesz mam w liceum taką jedną ,ale z nią to tylko jedno razowe numerki można powiedzieć ,że jest ... - Powiedziałam ale nie chciałam mowić brzydko bo były obok nas dzieci . Niall wybuchną śmiechem po czym zrobiłam to samo.

- Jeśli mam kogoś szukać to na stałe - powiedział gdy przestał się śmiać. 
- Mhm, a masz już kogoś na oku? 
- Tak jakby - przyznał. 
- Kogo? 
- Nie ważne. 
Po chwili przyszedł do nas Zayn.
-Co robicie ? - Spyta chłopak
-A nic tak sobie gadamy i w ogóle , bawimy się z dziećmi - Powiedziałam
-Myślę ,że mnie nie zdradzasz ? - Powiedział z uśmiechem chłopak
-Nie ,nie bój się
-niestety będę musiał wam przerwać tą zabawę ,bo kolacja gotowa
-Okej
Darcy i Cassi poszły razem z Zaynem ,a ja zostałam z Niallem
-No powiedz kogo - Powiedziałam przeciągając literkę "o"
-Nie powiem ci
-No to nie - Powiedziałam i weszłam do środka domu
-O czym gadałaś z Niallem ? - Spytał od razu Zayn gdy przekroczyłam próg drzwi
-A o takich tam różnych rzeczach
*Parę godzin później * 

Leżałam właśnie na łóżku w mojej i Zayna sypialni jednak nie leżałam sama długo ,bo po chwili dołączył do mnie Zayn
-Co tam ? -Spytał
-A nic ciekawego
-Wiesz co tam u Summer ? 

-A podobno ma zanik pamięci i pamięta od momentu kiedy uratowali Nat ale lekarze mówią ,że pamięć jej wróci za parę tygodni
-Aha
Chłopak przybliżył się do mnie i złączył nasze usta w romantycznym pocałunku

---------------------------------
 A więc dziękujemy za wszystkie komentarze.Jeden zwrócił na nas szczególną uwagę ,przyjmujemy twoją krytykę .Postaramy się po prawić wszystkie błędy i w ogóle . .Ale jeżeli chodzi o zakończenia i długość rozdziałów to jest tak ,że po prostu nie chcemy aby ta część skończyła się tak szybko ,też nie mamy za bardzo czasu na pisanie długich rozdziałów . Dziękujemy i pozdrawiamy ~Kinga i Oliwia 

3 komentarze:

  1. Fajneeee!!!Pisz dalej

    OdpowiedzUsuń
  2. <3 <3 <3 <3 Pisz szybko <3 Ciekawe czy Summ bd z Lou <3 ? /Aga (:

    OdpowiedzUsuń
  3. Boże, zaje *O*. pisz Dalej <3 ~Harznka ^^

    OdpowiedzUsuń